Najlepšie White karty histórie MTG part. 1

Po úspešnom článku s historickými rebríčkami kariet sa mi podarilo na internete objaviť ďalší zaujímavý rebríček. V tomto článku si prejdeme najlepšie White karty v histórii MTG!

Dust to Dust

Prvá karta na zozname predznamenáva starý dobrý Type 1. V dávnejších časoch často ľudia hrali s tými „artefaktovými“ kartami – pre pamätníkov uvediem napríklad Icy Manipulator, Winter Orb, Juggernaut, Mirror Universe – dokonca päť bratov Moxov boli tiež zaujímaví. Dôvtipní hráči balíčku známy ako „The Deck“ hádzali pár kópií tohto odstraňovača artefaktov s výhodou karty, aby dobre získali kartovú výhodu a zároveň zlepšili svoje postavenie v boarde.

Karma

Rovnako ako jemné víno, ktoré čím je staršie, tým lepšie dozrieva, Karma vôbec nestarla. V lete roku 1995 bola ideálnou cestou, ako porážať Necro hráčov.

Spirit Link

Spirit Link sa v tomto bode stal bielym základom, objavujúcim sa v každej základnej skupine od štvrtého vydania. Keď Juzam Djinn a Serendib Efreet boli obávanými kartami, Spirit Link pôsobil ako spôsob čistého života v každom kole. Nič nemôže byť viac frustrujúce späť v ten deň, ako keby sa vaše monštrum z prvého ťahu 5/5 zmenilo na spätnú Subversion.

Honorable Passage

V celej histórii Magic si bieli zvykli ostreľovať čierne aj červené. Aký lepší spôsob, ako zničiť červených, ako ich poraziť vo svojej vlastnej hre? Na rozdiel od Justice, ktorá je nákladnejšia na údržbu, Honorable Passage umožňuje maximálnu všestrannosť: svoje bytosti môžete chrániť sami a robiť to všetko okamžite. Nič nehovorí: „Ďakujem vám, pane, môžem znova?“ viac ako posielanie ohnivého výbuchu vyhrávajúceho hru späť na face hráča.

Divine Sacrament

Tento prahový variant krížovej výpravy umožňoval prechod z deckov Odyssey Block Constructed na decky bieleho weenieku bez problémov počas sezóny 2002. Aj keď biela nemá najjednoduchší čas sa dostať na hranicu, veľa hráčov bralo Armageddon a silné tvory za víťaznú stratégiu.

Ray of Revelation

Prvá biela karta v zozname, ktorá sa nepoužíva predovšetkým v bielych deckoch. Je to pravda, aj keď sa jedná o bielu kartu, vďaka jedinému nákladu na spätné použitie je tento odstraňovač kúzlenia skvelou voľbou pre decky používajúce Quiet Speculation a/alebo Wild Mongrels.

Equipoise

Na prvý pohľad sa zdá, že toto okúzlenie je nepríjemnejšie ako silné: nikdy nemôžete prísť dopredu a účinky sú iba dočasné; Avšak súbor Visions tiež predstavil malý drahokam známy ako Sands of Time. Pretože k postupnému zavádzaniu dôjde na začiatku fázy nevyužitia, niekoľko dôvtipných hráčov vyvinulo decky, ktoré tieto dve kombinácie kombinovali, čo umožňuje „trvalé vyradenie“ kariet.

Orim’s Chant

Jedným zo základných prvkov kombo paluby je spôsob, ako dostať kombo cez counter súpera. Zatiaľ čo hráči nedokázali prelomiť Orim’s Chant podľa vlastných predstáv (s Recall and Howling Mines), zistili, že je to užitočné v kombinovaných deckoch ako Aluren a Mirari’s Wake.

Soltari Monk

Shadow tvory obyčajne skončili tak, že prelomili manovú krivku, pretože čarodejníci ich stáli, akoby Shadow bol nevýhodou, nie príliš užitočnou únikovou schopnosťou. Dve biele temné tieňové stvorenia videli oveľa viac hry ako ostatné: Soltari Monk a Soltari Priest. Monk nájdete nižšie na zozname, pretože on môže byť ľahšie zabitý. Kým červená má len veľmi málo možností, ako sa zbaviť Soltari Priest, čierna môže spustiť Diabolic Edict, Innocent Blood a Chainer’s Edict v pohode.

Gerrard’s Wisdom

Gerrard´s Wisdom sa zdá byť prvou kartou na zozname, ktorá obsahuje hry vo všetkých konštruovaných formátoch. Za štyri many získate v normálnej situácii najviac 14 životov. A veľa deckov, ktoré môžu ťažiť z ďalšieho života, nebude chcieť využiť štyri many, pokiaľ to nie je absolútne nevyhnutné. Na druhú stranu, ťuknutie von na získanie 14 životov na 4. kole proti Sligh deckom môže byť vo väčšine prípadov tiež hrou.

Opalescence

Slabšia polovica komba Replenish-Opalescence, avšak táto karta dostatočne dlho terorizovala rozšírenú a štandardnú scénu. Ako tento deck fungoval? Použite Attunement, aby ste naplnili graveyard očarovaním, priveďte ich späť do hry jedným padajúcim lanom pomocou Replenish, a jeden z nich mal byť Opalescencie, aby ste mohli zaútočiť o dvadsať nasledujúcich.

Súhlasíte s danými kartami? O akých budeme písať v ďalšom dieli? Napíšte do komentárov!

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

%d blogerom sa páči toto: