Najlepšie White karty histórie MTG part. 2

Po prvom dieli rozboru najlepších White kariet histórie MTG sme na druhej časti. Nebudeme Vás zdržovať rozbormi, rovno ideme na ne.

Spectral Lynx

Biela River Boa? Kým Spectral Lynx nikdy nedosiahol výšku popularity stvorenia Visions, podobnosti sú nepopierateľné. Za dve many získate regenerujúce stvorenie 2/1 s únikovou schopnosťou. Či už v čierno-zeleno-bielych deckoch, čierno-modro-bielych deckoch„Fiends“ z nedávnej predĺženej sezóny, alebo čiernobiele decky Desolation Angel v Standard, Lynx stál ako hrozivé stvorenie, s ktorým sa treba vysporiadať.

 

White Knight

Rejoice all ye masses, for the White Knight has returned in time for the Onslaught block! Back in the day, the White Knight had to contend for playing time with other similar Knight-like choices (more on these below). Its advantage: the White Knight survived a single shot of Serrated Arrows.

Radujte sa všetkým masám, pretože White King sa vrátil včas pre Onslaught block! Dávnejšie musel White King bojovať o hrací čas s inými voľbami podobnými Knight kartám (viac o týchto nižšie). Jeho výhoda: White King prežil jediný výboj Serrated Arrows.

Light of Day

Mohla by existovať karta, ktorá trestá väčšinu štýlov čiernych deckov viac? Čierna nie je práve farba odstránenia očarovania, tak čo je hráč bažiny, ktorý dostane súpera s touto kartou, čím všetky karty Spectre, Juzam, Dauthi, Sengir a Zombie skončia ako úplne nepoužiteľné? Pokiaľ budú ľudia hrať s čiernymi tvormi, ich protivníci budú pripravení s Light of Day.

Whipcorder

Je tu nový kráľ 2-nákladných rebelov a je to vojak, ktorý sa vrátil z dávnej minulosti Magic the Gathering, aby oživil príčinu rebelov. Nielenže dostanete veľkú 2/2 za dve many, ale dostanete aj jednu z najlepších schopností.

Order of the White Shield

Spolu s Order of Leitbur (ktorý skončil o jedno miesto vyššie) tvorili títo dvaja rytieri roky kostru decku White Weenie. Zatiaľ čo White Knight mohol mať vstavaný prvý úder a ešte jeden bod toughness, rytieri to dokážu tým, že majú oveľa väčšiu zostávajúcu silu v mid game a late game. Biele decky naozaj nemajú všetko využitie pre toľko extra many, ak by zlyhali v Armageddone, takže obchodovanie s dvoma many za jedno ďalšie poškodenie, každé kolo stojí ako celkom férová zľava.

Order of Leitbur

Jediným dôvodom, prečo Order of Leitbur Leitburov skončí vyššie ako Order of the White Shield, je jeho typ stvorenia. Vidíte, z nejakého dôvodu Wizzards vypustili Order of Leitbur ako klerik. V sérii Onslaught pracuje viac s klerikmi ako s rytiermi.

Aura of Silence

Aura of Silence začala byť kartičkou, ktorú ľudia postupne presúvali na hlavný deck. Biele decky sa už roky obávali súperiť s Gloom a konečne si stlmili náklady na many svojich súperov vlastným artefaktom / očarovaním. Aura of Silence, predchodca Seal of Cleansing, by vo všeobecnosti nezabránil Moxom a takým, aby udreli do stola, ale určite by vyhral zrkadlový zápas, keď dva decky “Prison” (predstavujúce Icy Manipulator a Winter Orb) šli oproti sebe.

Soltari Priest

Najlepšie tieňové stvorenie v hre Magic, bez debaty. Zatiaľ čo čierna má niektoré skutočne dobré karty, žiaden z nich nevlastnil take zbrane, ktoré tento pro-červený chlap roky vrakoval na červené decky. Sligh decky sa všeobecne považujú za značky tempa, oproti ktorým sa meria rýchlosť všetkých ostatných deckov. Soltari Priest za pomoci Empyrial Armour často pobúril štyri zabíjačky, ktoré väčšina Sligh deckov dokáže zabiť.

Prvé kolo (potiahnutie): Mox Diamond, Plains, Soltari Priest (5 kariet v ruke)

Druhé kolo: Plains, Empyrial Armour a Priest útoky za 5 (14 životov pre svojho súpera, 4 karty v ruke)

Ťah tri: Tithe pre dve planes a útok na 8 (6 životov, 6 kariet v ruke)

Štvrté kolo: Útok za 9, GG, poďme na ďalšieho!

Blinding Angel

Orim´s Chant to nedokázal. Festival to tiež neurobil. Blinding Angel sa to podarilo. Týka sa to samozrejme toho, že vášmu súperovi odmietnete útočnú fázu za primeranú cenu. Zatiaľ čo sa môže minúť päť many za stvorenie s 2/4, môže zdať slabšie, ale Anjel dokáže zadržať celú hordu útočiacich pozemných tvorov na neurčito. Kým Flametongue Kavu odrádzal hráčov od hrania tohto letáka, revitalizoval bielo-modrý kontrolný archetyp, ktorý bol celé roky opustený.

Abeyance

Takmer jasne lepšie ako Orim´s Chant, pretože vám umožňuje v prípade potreby vytiahnuť kartu a vypnúť ďalší deck na ťahu súpera. Abeyance prinútila Wizzards urýchlene napraviť hru ďalšími kartami. Abeyance, ako bola pôvodne vypustená, zabránila súperovi poklepať na lands pre manu!

Circle of Protection: Red

Najvyššie hodnotený farebný hoser na tomto zozname – a najtrvalejší zo všetkých. Circles of Protection boli opätovne vytlačené viac ako akékoľvek iné biele karty v hre Magic (s výnimkou Disenchant), ktoré vystupujú v Alpha, Beta, Revidovanom vydaní, Štvrtom vydaní, Piatom vydaní, Šiestom vydaní, Siedmom vydaní, Ice Age a Tempest sety. Prečo Circle of Protection: Red končí na tomto zozname, zatiaľ čo ostatné štyri nie? Zjednodušene povedané, je to najúčinnejšie riešenie pre potreby tejto konkrétnej farby. Proti zeleným bude často stačiť Wrath of God. Light of Day vypne veľa čiernych deckov. Circle of Protection: White sa javí skôr slabá voči farbe, ktorá má zničiť očarovanie, a mnoho modrých deckov môže mať úplnú kontrolu nad hrou predtým, ako sa pokojne odrazí Circle of Protection: blue. Zanecháva to Circle of Protection: Red, ktorý slúži dvojitej povinnosti zastaviť červené stvorenia a spáliť kúzla.

Waylay

Waylay zažil extrémne krátku hru v USA Nationals v roku 1999, a to z dobrého dôvodu: zmeny v šiestom vydaní pravidiel hry spôsobili u hráčov miernu nevôľu. Laicky povedané, v Magic bol čas, keď ste mohli obsadiť Waylaya počas súperovho kroku na konci ťahu a potom zaútočiť pomocou troch žetónov v ďalšom kole! Vďaka „White Lightning“ (kvôli jeho novoobjavenej podobnosti s Ball Lightning) bol Waylayovi vydaný rýchly errat, ktorý mu umožnil obsadenie iba počas fázy boja.

Crusade

Crusade priniesla nespočetné množstvo imitátorov, medzi inými okrem iného Glorious Anthem, Gerrard’s Battle Cry a Call to Arms. Žiadna z nich sa nepribližuje so silou a jednoduchosťou originálu: pre dve many sa dostanete k pumpovaniu všetkých bielych tvorov + 1 / + 1, až kým nebude odstránená Crusade, alebo kým hra neskončí. Ako hra pokračuje, stále viac a viac Crusade zasiahne plochu, vďaka čomu sa karty ako White Knight dostali do potenciálne 6/6 statových stvorení, čo už súpera položí.

Tithe

Daň z malých landov s jednou výhodou: môže chytiť pôvodné duálne landy. Aj keď to dokázalo získať najviac výhodu karty „dve za jednu“, často to stačilo na pohon trojfarebných kariet.

Humility

Z dôvodu problémov s pravidlami by táto karta nikdy nemala byť vydaná. Jej schopnosti veľa hráčov preklína, ale aj veľa hráčov si pochvaľuje.

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

%d blogerom sa páči toto: