TOP 50 kariet v MTG: 1. časť

Ahojte!

V dnešnom článku si priblížme 50 najlepších kariet v Magic the Gathering a zároveň si dáme nejaký popis k nim. Seriály s TOP kartami sú momentálne populárne v každej Trading Card Game a preto ideme touto cestou sa snažiť hráčom priblížiť jednotlivé karty a hlavne ich dať do pozornosti. Verím, že to pomôže hlavne nováčikom, ktorí možno ani nevedia, aké silné a vzácne karty majú vo svojich deckoch a začnú ich viac používať a zapracovávať do ďalších a ďalších deckov. V prvom dieli si priblížime úvodných 15 kariet.

Čarodejníci z pobrežia nás tešia už roky s pravdepodobne najlepšou Trading Card Game všetkých čias – Magic: The Gathering. Hra sa vždy prispôsobuje bez toho, aby zanechávala staré karty, a geniálne preveruje hráčov, aby vymysleli dokonalý balíček pomocou prispôsobenej kombinácie piatich manuálnych farieb, od štandardných až po veliteľov – existuje niekoľko formátov, aby sa zaistilo, že pre každého existuje niečo.

 

Magic je tiež oveľa jednoduchšie hrať v multiplayeri ako Yu-Gi-Oh alebo Pokémon a má na výber niekoľko tisíc kariet. Ktoré karty je najviac odporúčané používať? Tu je spomenutých 50 najlepších kariet všetkých čias!

Nicol Bolas, God-Pharaoh

 

CMC (Converted Mana Cost): 7

Planeswalker Nicol Bolas vyžaduje slušný kus many a tri špecifické farby, ale ponúka štyri loyalty abilities. Pôsobivé účinky, najmä prvý, ktorý pridáva dve vernosti a môže obsadiť protichodnú kartu zadarmo, a posledný, ktorý odpočíta 12 loyalty, aby vyhostil všetkých protichodných nonlandov.

Nissa, Vastwood Seer / Nissa, Sage Animist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CMC: 3

Nissa najprv začína ako lacná bytosť, ktorá tiež vyhľadá forest z vášho decku a zabezpečí, že vám nedôjde land, a jej Elf status sa dobre hodí aj do kvalitných kombinácií so zelenými elf kartami. Akonáhle Váš land dosiahne sedem (jedna zo zelených špecialít), zmení sa na pôsobivého planeswalkera, ktorého +1 loyalty ability buď pridá ďalšie do ruky, alebo dá ďalší land.

Thassa, God of the Sea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CMC: 3

Božšké karty vždy zapôsobia, zvlášť modrá Thassa. Aj keď sa to nepovažuje za stvorenie, kým vaša modrá oddanosť nezasiahne päť (počet modrých symbolov, ktoré máte v hodnote na permanents), Thassa ovláda pôsobivých 5/5, je nezničiteľná, počas svojej údržby posúva kartu, a môže stráviť dve many, aby mohlo stvorenie odblokovať pre kolo.

Maze of Ith

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CMC: 0

Na rozdiel od väčšiny lands sa Maze of Ith nemôže dotknúť many, ale namiesto toho sa poklepaním podstatne zníži poškodenie útočníka na nulu, neurčito zastaví najsilnejšie príšery svojho súpera a ponúkne viac času na prípravu v hektickej MTG aréne.

Skithiryx, Blight Dragon

 

CMC: 5

Skithiryx má dobré bojové štatistiky, lietanie a mana schopnosti, ktoré mu môžu dať haste alebo regenerovať, ak je zničené, ale jeho najlepšou vlastnosťou je jeho infekcia, ktorá permanentne poškodzuje nepriateľské tvory umiestnením -1 / -1 namiesto poškodenia. Taktiež infekcia spôsobená súperovi sa stane počítadlom jedu a pri desiatich z nich získate automatickú výhru bez ohľadu na život súpera; žiadna iná infekčná karta neponúka toľko výhod ako Blight Dragon.

Primordial Hydra

CMC: 2 *

Jeden z niekoľkých vynikajúcich zelených hydier, Primordial upravuje svoju silu / toughness tak, aby vyhovovala vašej súčasnej produkcii many. Automaticky tiež zdvojnásobí počet žetónov na každom z vašich upkeeps a získava trample, keď má desať, čo z neho robí jednu z najlepších samostatne rastúcich útočných síl v hre.

Purfhoros, God of Forge

CMC: 4

Rovnako ako väčšina kariet bohov, aj Purphoros je nezničiteľný a teší sa hviezdnym bojovým štatistikám, aj keď to nie je stvorenie, kým vaše červené oddanosti nezasiahnu 5. Purphoros tiež spôsobí vašim súperom dve poškodenia vždy, keď tvor vstúpi na pole pod vašou kontrolou, čo je absolútne kritické pre Stratégia rojenia red golinov od Krenka a keďže ich damage nie je mierený, je takmer nemožné sa im vyhnúť.

Ral Zarek

 

CMC: 4

Loyalty ability Rala Zareka +1 poklepávajú na protivníkove jednotky, zatiaľ čo jeden z nich vyťahujú, čo je samo osebe veľkým prínosom. Avšak, ak sa vám podarí vytiahnuť jeho konečný -7, ste si takmer istí víťazstvom – vyhodíte päť mincí a za každú hlavu sa otočíte navyše. Jedno otočenie navyše je dosť smrteľné, 2 až 3 sú nezmeniteľné.

Frontier Siege

CMC: 4

Frontier Siege užitočne dáva na výber medzi dvoma schopnosťami a väčšina hráčov si vyberie znak „khans“. Vďaka tomu vám tento zberač many získa dve zelené many na začiatku každej z vašich hlavných fáz. Všimnite si, že hráči majú dve hlavné fázy v jednom kole (pred a po boji), čo znamená, že Siege môže udeliť až štyri celkové many za každé kolo!

Kiora, Master of Depths

CMC: 4

Aj keď sa noví hráči často zameriavajú na dokonalý plán plavákov, chlieb a maslo chodcov sú ich schopnosťami zvyšovania loyalty, pretože k nim máte vždy prístup. Kiora, Master of Depths, ponúka skvelé plusové riešenie, ktoré dokáže rozmotať tak stvorenie, ako aj krajinu, ktorú ovládate, čo vám umožní ľahko prejsť na najsilnejšie karty a jej mínus dvaja môžu vyhľadať zem a stvorenie z hornej časti balíčka. ,

Return to Dust

CMC: 4

Return to Dust sa klasifikuje ako okamih, ale zvyčajne ho budete chcieť obsadiť ako čarodejnicu (čo znamená, že ste na rade v hlavnej fáze), pretože namiesto jedného vyhostíte dva artefakty / očarovania. Tým sa nielen odstránia dve jednotky, ale vyradia sa z nich aj obchádzky nezničiteľného vybavenia, ako je séria trápnych Darksteel a zabráneni vyradeniu hromady z odpadu.

Sheoldred, Whispering One

 

CMC: 7

Keď čierny deck dokáže úspešne vyrobiť sedem many, je odmenený prorokom Sheoldredom, ktorý využíva štatistiky 6/6 a močiar, čím ju odblokuje, keď súper močiare ovláda. Potom zvážte jej skutočne brutálny účinok: na začiatku svojho udržiavania vrátite stvorenie zo svojho graveyardu na pole a na začiatku ťahu súper musí obetovať stvorenie.

38. Narset Transcendent

CMC: 4

Modrý a biely Narset Transcendent, ktorý vstupuje s obrovskou šesť loyalty, funguje najlepšie v okamžitých / čarodejníckych zostaveniach. Môže odpočítať dve loyalty, aby poskytla ďalšie okamžité / čarodejnícke oživenie, v podstate to aktivovuje dvakrát, a jej konečná hodnota -9 bráni vašim súperom vrhať čokoľvek iné ako stvorenia.

37. Land Tax

CMC: 1

Land Tax potrebuje iba jednu manu, čo robí skvelú hru na prvom mieste a na začiatku vašej údržby vám umožní vyhľadať z vášho balíčka nie jednu, ale až tri základné lands, ak niektorý z protihráčov ovláda viac landu.

Daň je obzvlášť užitočná v bitkách pre viacerých hráčov, kde sa zvyšuje vaša šanca nezúčastniť sa na prvom mieste (a tým pádom nechať súperov ukradnúť pozemný náskok). Z decku môže tiež získať základné lands iné ako roviny, užitočné v sortimentoch dúhy.

36. Temporal Mastery

CMC: 7

Keď potrebujete zázrak, Temporal Mastery vás zachránilo. Ak ju potiahnete, môžete ju okamžite odhaliť a zahrať, aby ste získali úplne extra ťah – iba za dve many! Ak z nejakého dôvodu budete čakať, alebo si nemôžete dovoliť náklady,bude namiesto toho vyžadovať sedem zdrojov, ale môžete to nazvať aj svoj ďalší ťah pomocou programu Mystical Tutor.

Pre viac-tradičné kúzla navyše, použite karty ako “Time Warp” a “Capture of Jingzhou”, ktoré udeľujú jednu za päť many.

35. Utvara Hellkite

CMC: 8

Drahé, ale mocné zviera, Utvara sa kombinuje so sebou samým vytvorením 6/6 dračieho žetónu vždy, keď jeden z vašich útokov drakov – vrátane žetónov!

Utvara, ktorá je nutnosťou každého červeného balíčka schopného poskytnúť jeho manu, môže čoskoro vytvoriť nekonečný roj drakov, najmä ak ich náhlite pomocou iných červených metód, aby ste ich mohli okamžite využiť. Veľa hráčov oceňuje aj fakt, že to nie je legendárne, čo vám umožňuje naraziť na viac ako jedno pole.

 

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

%d blogerom sa páči toto: