TOP 50 kariet v MTG part. 2

Dnes si po relatívne úspešnom prvom dieli priblížime ďalšiu porciu kariet. Verím, že bude aj tento článok aspoň tak čítaný ako ten predtým a prípadne sa vyjadrite do komentárov, o čom mám písať po skončení tejto série najlepších kariet v MTG.

Tamiyo, Field Researcher

CMC: 4

Potiahnuté od bielych, zelených a modrých tímov, Tamiyove prvé dve schopnosti sú slušné, pretože môže dať +1, aby vám mohla potiahnuť, keď niektorá z až dvoch vybraných bytostí spôsobí poškodenie v boji, a jej -2 klepne na dva permanentky a donúti ich k zostať v kontakte aj v budúcej nevyužitej fáze svojho súpera. Jej neuveriteľná -7 však nielenže čerpá tri karty, ale dáva vám aj znak, ktorý vám umožní natrvalo odhodiť karty z ruky bez toho, aby ste museli platiť za mana cost!

Baral’s Expertise

CMC: 5

Za päť many Baral’s Expertise vracia až tri cieľové tvory a / alebo artefakty do ruky svojho majiteľa. Toto nielen odstraňuje tri hrozby, ale funguje aj na dvoch typoch kariet. Ale to nie je všetko, ľudia – potom môžete zadarmo z karty vyhodiť kartu so štyrmi alebo menej CMC, vďaka čomu je Baral’s Expertise v podstate bezplatným bonusom do vášho druhého kúzla.

Vorinclex, Voice of Hunger

CMC: 8

468/5000

Preteori znova zasahujú! Vorinclex stojí osem many, ale všimnite si, že zelená zamestnáva niekoľko kariet, ktoré môžu zahnať stvorenia do boja zadarmo (napríklad Norwood Priestess). Akonáhle je postavený, Vorinclex ovláda 7/6, trample a dve veľké schopnosti. Prvá v podstate umožňuje poklepať na lands pre dve many namiesto jednej a druhá oneskoruje súperove lands, ktoré sú vyradené z jedného ťahu. Toto vám dáva obrovskú výhodu many, ktorou dokážete prekonať niekoľko nepriateľov.

Avacyn, Angel of Hope

CMC: 8

Biela obsahuje niekoľko výkonných, vysoko nákladných anjelov, najsilnejšou zo silných bytostí je Avacyn, Angel of Hope. Vyžaduje osem many, ale prichádza ako 8/8 s lietaním a ostražitosťou (môže útočiť bez poklepania) plus jedna z najlepších schopností v hre: všetky permanentky, ktoré ovládate, sú nezničiteľné. Chráni tak Avacyn, vaše ďalšie jednotky, planeswalkerov, artefakty a kúzla pred zničením. Ak váš protivník nemá k dispozícii šikovnú exilovú alebo návratovú kartu, čoskoro prehrá s neporaziteľnou armádou.

Mystic Confluence

CMC: 5

Tento okamih stojí spravodlivý kúsok many, ale umožňuje vám vybrať si tri výhody, a keďže si môžete vybrať to isté viac ako raz, môžete ho prispôsobiť svojej aktuálnej situácii. Confluence môže zaklínať kúzlo, pokiaľ ten, kto kúzlo zoslal nezaplatí ďalšie tri many, vráti stvorenie späť do ruky a / alebo vám nedovolí potiahnuť kartu.

Tri skvelé efekty, ktoré môžete kombinovať podľa vášho želania, vynikajúca schopnosť, ktorú docení každý hráč.

Cryptic Command

CMC: 4

Slabšia, ale lacnejšia verzia Confluence, Command vám umožní vybrať iba dva efekty a nemôžete si vybrať tú istú inštanciu dvakrát, ale teraz si môžete vybrať zo štyroch výhod a mnohé z nich sú prekvapivo upgradované z Confluence. Napríklad teraz môžete kúzlo jednoducho negovať (bez možnosti zaplatiť viac many a potlačiť) a vaše odrazenie funguje na všetkých typoch permanentov, nielen na stvoreniach.

Okrem toho môžete tiež potiahnuť alebo ťuknúť na všetky nepriateľské tvory a ponúknuť nepreberné množstvo skvelých schopností pri okamžitej rýchlosti a iba za miernych nákladov.

Karn Liberated

CMC: 7

Karnova vzácna bezfarebnosť znamená, že každý deck má prístup k svojim úžasným schopnostiam pre planeswalkers. Aj keď stojí sedem many, môže Karn pridať štyri Loyalty v jedinom kole, čo núti hráča, aby vyhnal kartu z ruky. Môže tiež odpočítať tri, aby vyhnal kartu na ihrisku. Tieto schopnosti fungujú dobre samy o sebe, ale výborne sa kombinujú s jeho konečnými -14, ktoré reštartujú celý súboj, ale s kartami, ktoré predtým Karn vyhostil pod vašou kontrolou. Toto súpera v zápasoch môže veľmi pekne vytočiť a Vy získate výhodu.

Brainstorm

CMC: 1

When it’s not forbidden, this one’s a no-brainer for any blue deck. Using a single mana pop, you get to draw three cards, then place any two from your hand on top of the deck. This increases your overall hand size while allowing you to cycle out less-needed cards, and it also works great for setting up cards with the miracle ability.

Ak to nie je zakázané, toto je jedna z tých kariet, kde netreba rozmýšlať pre modrý deck. Použitím jedného mana popu získate tri karty a potom položíte akékoľvek dve ruky z ruky do decku. To zvyšuje vašu celkovú veľkosť handy a umožňuje vám vyhadzovať menej potrebné karty. Funguje to tiež skvele na nastavenie kariet so zázračnou schopnosťou.

Paradox Engine

CMC: 5

Jeden z najjednoduchších spôsobov, ako zostaviť nekonečnú kombináciu, bezfarebný artefakt Paradox Engine zruší všetky nonlands permanentky, ktoré ovládate pri vrhnutí akéhokoľvek kúzla. Len s niekoľkými jednotkami, ktoré dokážu potiahnuť po klepnutí plus niekoľko tvorov produkujúcich many, máte všetko, čo potrebujete pre nekonečno many a prístup k celej svojej knižnici. Päť many nie je tak zlá cena za neobmedzenú moc, hm?

Aktualizácia: Karta Paradox Engine bola zakázaná a predviedla, akou silou hráč s touto kartou disponoval.

Mishra’s Workshop

CMC: 0

Tento land pridáva do vášho poolu slušné množstvo tri many; Môžete ich však minúť iba na kúzla artefaktu. Napriek tomu čoskoro uvidíme, koľko najlepších kariet veliteľov mágie sú artefakty, a ich zoradenie pomocou Workshopu na prvom kroku vám ponúka obrovský náskok, s ktorým sa môže vyrovnať len málo nepriateľov.

Lightning Bolt

CMC: 1

Bolt je jednoduchý, ale za to veľmi efektívny odstraňovač. Len za jednu manu toto červené kúzlo spôsobí buď súperovmu stvoreniu, alebo súperovi na tri zranenia. Len za cenu jednej many môžete často poraziť zvieratá, ktoré stoja omnoho viac, alebo ukončiť svojho protivníka, keď sú na pokraji porážky, bez toho, aby ste museli preraziť blokátory.

Jace, the Mind Sculptor

CMC: 4

Jedným z jeho najlepších úžasných planeswalkers je Jace’s Mind Sculptor. Potrebuje zdroje iba štyroch ostrovov a príde so štyrmi loyalty abilities vrátane nulovej ceny, ktorá funguje rovnako ako brainstorming, a -1, ktoré ľahko vracia do ruky protivníka.

Silný a všestranný, tiež odporúčam vyskúšať jeho formu „Jace, Unraveler of Secrets“, ktorej konečná schopnosť ponúka emblem, ktorý neguje každé kúzlo v protiklade.

Skullclamp

CMC: 1 (1 to equip)

Skullclamp stojí len málo, aby obsadil a vybavil stvorenie, ale dá ďalšiu silu, ale odčíta toughness. Toto odčítanie však môže skutočne pomôcť, pretože keď zomrie vybavené stvorenie, získate dve karty. Skullclamp tak môže byť využitý na jednotky s jednou húževnatosťou (najmä žetóny), aby ich cielene zabil a poskytol neporovnateľnú ťažnú silu. Rovnako ako väčšina artefaktových zariadení, je tiež bezfarebná a spĺňa podmienky pre akúkoľvek schému deckov.

Phyrexian Metamorph

CMC: 4*

Jednu manu z Phyrexian Metamorph môžete namiesto toho zaplatiť za použitie dvoch životov, vďaka čomu má prístup k neuveriteľnému účinku iba s tromi many. Po vstupe na plochu sa Metamorph môže stať kópiou akéhokoľvek stvorenia alebo artefaktu – vrátane súperovho! Len nezabudnite na toto pravidlo, aby ste nemuseli posielať skopírovanú legendárnu kartu, ktorú ovládate, na graveyard.

Grand Abolisher

CMC: 2

Nesporná najlepší anti-counter safeguard, Grand Abolisher zabraňuje súperom aktivovať kúzla alebo schopnosti počas vášho ťahu a má prekvapivo slušné 2/2 štatistiky. Je absolútne nevyhnutný pri riešení modrého balíčka, ale tiež chráni pred instantmi pred akoukoľvek štruktúrou.

Kozilek, Butcher of Truth

CMC: 10

Hráči sa obávajú kariet eldrazi z dobrého dôvodu. Väčšina z nich je bezfarebná, čo znamená, že by sa mohli nachádzať v akomkoľvek typu decku, a hoci stoja obrovské množstvo many, ich ničiaci účinok núti oponentov obetovať sa, keď zaútočia.

Kozilek, Butcher of Truth vyniká najmä svojou silou a tvrdosťou 12/12, štyrmi kartami po obsadení a annihilatorom 4 – vášmu súperovi nebude trvať dlho, keď bude musieť vyhodiť štyri karty zakaždým, keď sa otočí.

Oloro, Ageless Ascetic

CMC: 6

Jeden z najlepších giantov v celom Magic the Gathering, Oloro môže stráviť život ťahaním ďalších kariet, ale je skutočne známy svojimi schopnosťami veliteľa. Nielenže umožňuje prístup k modrej, čiernej a bielej (silná kombinácia EDH), získa vám dva životy za kolo – aj keď odpočíva v príkazovej zóne! Táto silná črta ľahko zhromažďuje dostatok zdravia na aktiváciu kariet ako „Serra Ascendant“ bez obáv z iných nepriaznivých účinkov na vaše hitpointy.

Snapcaster Mage

CMC: 2

Pre dve many má Snapcaster Mage slušné 2/1 štatistiky a synergie s čarodejníckou frakciou. Ešte lepšie je, že má záblesk, ktorý vám umožňuje vrhnúť ho okamžitou rýchlosťou, a keď vstúpi na plochu, dá instant alebo sorcery z vášho graveyard flashbacku na prelome, ktorý vám umožní odhodiť ho do exile tým, že mu zaplatí many.

Použite Snapcaster na získanie dvoch použití modrých es, ako sú „Mana Drain“ a „Mystický tútor“ v každej hre.

Demonic Tutor

CMC: 2

Karta, ktorá strávila prekvapivé množstvo času bez obmedzenia, než sa nakoniec presunula na zoznam zakázaných. Demonic Tutor jednoducho vyhľadá na vašom balíčku akúkoľvek kartu a pridá ju do vašej ruky. Schopnosť vytiahnuť akúkoľvek kartu iba za dve many je absolútne obrovská a dlho zostala jednou z najväčších pokušení čiernej.

Sword of Fire and Ice

CMC: 3 (2 to equip)

Karty „Sword of“ zapôsobia na všetkých, ale pár z nich stojí nad ostatnými. Fire and Ice ponúka + 2 / + 2 a ochranu pred modrou a červenou jeho pripojenému stvoreniu. Tieto schopnosti môžu hráčovi vynahradiť vynaložené many, ale potom Fire and Ice vám umožní spôsobiť dve škody cieľovému stvoreniu / hráčovi a vytiahnuť kartu vždy, keď vybavené monštrum spôsobí hráčovi bojové poškodenie. A s ochranou pred červenou a modrou, mnoho stvorení nemôže blokovať ani oheň a ľad, čo mu umožňuje ľahký prístup k priamemu útoku.

Týmto môžeme ukončiť druhú časť o najlepších kartách v MTG. V poslednej časti sa zameriame na úvodnú 15ku a nájdeme karty, ktoré výhravajú zápasy aj prakticky samé od seba.

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

%d blogerom sa páči toto: